Hopp til hovedinnhold

Min side og BORI appen er ikke tilgjengelig

Min Side er stengt og det er ikke mulig å logge seg inn for tiden.

Publisert 30. des. 2022
Lesetid: 1 min.
Medlem

Årsaken til dette er skifte av datasystem. Vi jobber med å få på plass Nabonett (nye min side) så raskt som mulig.  Informasjon om innlogging kommer så snart Nabonett lanseres.

Dagens app (BORI BBL) legges ned 1. januar. Du vil finne medlemskort/bevis på Nabonett når det er klart.

Trenger du opplysninger som finnes på Min side i mellomtiden, f.eks. medlemsnummeret eller ansiennitetsdato, send en e-post til medlem@bori.no eller ring 63 89 02 00.

Vi minner om at du som medlem kan fortsette å tjene opp bonuskroner ved å betale med allerede registrerte kort. Det vil ikke være mulig å legge til nye kort eller utbetale bonus før nytt datasystem er på plass. Nye medlemmer vil dessverre ikke få mulighet til å ta del i fordelsprogrammet før Nabonett er oppe og går.

Vi beklager ulempen nedstengning medfører.

Les mer om bytte til nytt datasystem her

Flere artikler